Willie op reis in Mexico - Reisverslagen van Willeke Hartmann - WaarBenJij.nu Willie op reis in Mexico - Reisverslagen van Willeke Hartmann - WaarBenJij.nu

Willie op reis in Mexico

Hoi allemaal, ik ben willeke en ik ben 22 jaar oud. De komende maanden zal ik doorbrengen in Mexico, Mérida. Ik ga hier mijn intercambio (exchange abroad) doen aan Anahuac Mayab Universidad.

Recente Reisverslagen:

04 December 2017

Family in Town

25 November 2017

Bacalar & The Awesome South

05 Oktober 2017

La Selva

17 September 2017

Viva la vida bonitaaaa

04 Augustus 2017

''Willie On Tour In Sombreroland''
Willeke

Hoi allemaal, ik ben Willeke en ik ben 22 jaar oud. De komende maanden zal ik doorbrengen in Mexico, Mérida. Ik ga hier mijn intercambio (exchange abroad) doen aan Anahuac Mayab Universidad.

Actief sinds 02 Sept. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4639

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2017 - 31 December 2017

Willie op reis in Mexico

Landen bezocht: